سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یه وجب از خاک اینترنت برای طلبه اشکنان

سی دی های تبلیغی بهائیت با عنوان «1200 کتاب در یک سی دی» در برخی میادین و معابر پر رفت و آمد شهر همدان نیز توزیع می شود.
در این سی دی های تبلیغی، علاوه بر مطالبی وهن آمیز درباره مقدسات و باورهای اسلامی، به ترویج آموزه های بهائیت پرداخته شده است.
همچنین در بخشی از این سی دی ها، ادعاهای مکاتب ضد دینی و داستان های غیراخلاقی گنجانده شده است.
برخی افراد با اهداف خاص به دنبال توزیع این سی دی ها در بین مردم و بویژه دانش آموزان و دانشجویان به بهانه های مطالعه های غیر درسی و روشنفکری هستند، تا بتوانند هوادارانی را در بین جوانان و مردم پیدا کنند.


ارسال شده در توسط عبدالرحیم پای سخن
سران بهاییت در دستوری تشکیلاتی خواسته اند تا آمار بهائیان حاضر در کشور بزرگ نمایی شده و تعداد را از آن چه که هست بیشتر نشان دهند.
بر اساس نتایج حاصل از سر شماری عمومی، تعداد بهایی ها در ایران در سال 5731، کمتر از 52صدم درصد جمعیت کل کشور بوده است .
این آمار در سال 1385به 37صدم درصد افزایش یافته، اما به میزانی که بهاییان به آن اعتقاد دارند، نرسیده است.
گفته می شود سران بهاییت در دستوری تشکیلاتی خواسته اند تا آمار بهاییان حاضر در کشور بزرگ نمایی شده و تعداد را از آن چه که هست بیشتر نشان دهند.
بر اساس مقایسه آمارهای منتشره از سوی مرکز آمار ایران، طی سال های قبل از 75 کمتر از 40 هزار نفر بهایی در ایران حضور داشتند، اما بیت العدل مرکز بهایی واقع در رژیم صهیونیستی این آمار را 300 هزار نفر اعلام کرده است.


ارسال شده در توسط عبدالرحیم پای سخن
برابر آمار موثق مبلغ سرقت های سالیانه در کشور نزدیک به دویست میلیارد تومان است و این در حالی است که تنها 3 پرونده مفاسد اقتصادی با کل این دزدی ها برابری می کند.
یک منبع آگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آمار موثق کل سرقت و دزدی های کشور در سال حدود 200 میلیارد تومان و میانگین آن یک میلیون تومان در روز است و این در حالی است که فقط ارزش ریالی 3 پرونده از 400 پرونده مفاسد اقتصادی موجود در کمیسیون اصل نود مجلس برابر با 200 میلیارد تومان یعنی ارزش دزدی های کل کشور در طول یک سال است. وی همچنین خاطر نشان کرد: ارزش ریالی 40 پرونده از این پرونده ها برابر با 5000 میلیارد تومان گزارش شده است.


ارسال شده در توسط عبدالرحیم پای سخن
اخبار دریافتی از سازماندهی انتخاباتی نیروهای دوم خردادی در شکل و شمایل جدیدی حکایت دارد.
برخی از سرشاخه های نیروهای دوم خردادی در سطح استان ها که هم اکنون در کسوت نمایندگی نیزبه فعالیت مشغول می باشند،برای کسب آراء مردمی وعده هایی را برای تغییر برخی از مصوبات دولت به نفع برخی از قومیتها داده و در این راستا فعالیت هایی را نیز آغاز کرده اند.
در همین حال شنیده شده است که برخی از نمایندگان استان هرمزگان با فعال شدن در حوزه های انتخابیه خود درصدد بهره گیری از برخی از اختلافات در زمینه تقسیمات کشوری بوده و قول هایی به مردم برخی شهرستان ها برای جلوگیری از انجام تعدادی از مصوبات تقسیم کشوری را در ازاء حمایت عموم از خود در انتخابات داده اند.
در همین حال افراد فوق جهت اطمینان مردم حوزه های انتخابیه خود بطورمشخص در شهرستان «بستک » با جذب حمایت های مالی مشکوک اعمال نفوذ در عدم اجرای مصوبه بخش «کوخرد» را دنبال می نمایند.
از دیگر سو نیز گفته می شود برخی از این افراد با برخی از جریان های مذهبی نفوذ یافته در منطقه(وهابیون) ارتباط برقرار کرده و تاکید کرده اند در صورت حمایت های مالی آنان زمینه آزادی های مذهبی و تحرکات این جریان را در استان و منطقه فراهم سازند. به نظر می رسد هوشیاری نیروهای منطقه نسبت به این قبیل تحرکات بیش از پیش لازم بنظر می رسد.


ارسال شده در توسط عبدالرحیم پای سخن
رئیس هیئت پزشکی حج ایران تعداد حجاج ایرانی فوت شده در حج امسال را 17 نفر اعلام کرد .
دکتر محمد حلی ساز در گفتگو با خبرنگاران در محل بعثه رهبر معظم انقلاب با اظهار رضایت از وضعیت بهداشت و سلامت حجاج ایرانی و کاهش موارد فوت در ایام تشریق امسال در مقایسه با سالهای گذشته گفت : از مجموع 17 حاجی فوت شده ایرانی 3 نفر بر اثر حادثه جانباخته اند و مابقی بر اثر بیماریهای کهولت سن و عوارض قلبی درگذشته اند.
وی افزود : علیرغم پائین تر بودن میانگین سنی حجاج در سال گذشته آمار متوفیات حج 45 نفر بود .
وی گفت : 9 نفر از حجاج ایرانی نیز هم اکنون در بیمارستانهای عربستان بستری هستند .

ارسال شده در توسط عبدالرحیم پای سخن

در سال 1372 هجری شمسی که با عده‎ای از دوستان به حج تمتع مشرف شده بودیم، در روز یازدهم ذیحجه 1413 هجری قمری مطابق با 11/3/1372 هجری شمسی، مجلس روضه‎ای در چادر کاروان ما برگزار شد که بسیار با معنویت بود. چند ماه پس از بازگشت از سفر حج یکی از دوستان که راضی نیست نامش در کتاب آورده شود جریانی را که در آن جلسه برایش اتفاق افتاده بود با مقدمه‎ای برایم چنین نقل نمود:


ارسال شده در توسط عبدالرحیم پای سخن

اعمال روز عرفه

روز نهم روز عرفه و از اعیاد عظیمه است اگرچه به اسم عید نامیده نشده است . عرفه روزى است که حق تعالى بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فرا خوانده و سفره های جُود و احسان خود را براى ایشان گسترانیده و شیطان در این روز خوار و حقیرتر و رانده‎تر و خشمناک‎ترین اوقات خواهد داشت و روایت شده که حضرت امام زین العابدین علیه السلام در روز عرفه صدای سائلی را شنید که از مردم تقاضای کمک مى‎نمود. امام به او فرمود: واى بر تو آیا در این روز از غیر خدا تقاضا مى‎کنى؟ حال آن که در این روز امید مى‎رود که بچه‎هاى در شکم هم از فضل خدا بی نصیب نمانند و سعید شوند.


ارسال شده در توسط عبدالرحیم پای سخن

در دومین نمایشگاه سراسری کتاب استان گلستان که در مصلای گرگان برگزار شد مسئولان غرفه علامه طباطبائی توسط تعدادی از وهابیان تندرو تهدید به قتل شدند. بنابه گزارش یک هفته نامه محلی متصدیان غرفه از ترس جان خود بدون آنکه حتی وسایل شخصی خود را بردارند عازم قم شدند . روزنامه جمهوری اسلامی در تاریخ های 26 آبان و یکم آذر ماه سال جاری به نقل از امام جمعه موقت گرگان و رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و همچنین امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا نسبت به آغاز فعالیت جماعت تبلیغی وهابیون در استان هشدار داده بود. یک خبر جدید حاکی است فرقه ضاله وهابیت در استان گلستان به دنبال اخذ مجوز تاسیس مدارس غیرانتفاعی برای تبلیغ اندیشه های انحرافی خود می باشد.
ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی


ارسال شده در توسط عبدالرحیم پای سخن

از جیرفت خبر می رسد فرقه ضاله بهائیت با دردست گرفتن نمایندگی تعداد زیادی از شرکت های فنی و خدماتی در این شهر اعتراض مردم را برانگیخته است . حجت الاسلام « حسین جمالی زاده » امام جمعه شهرستان جیرفت اظهار داشت : بهائیت یک فرقه ضاله منحرف و ساختگی توسط استعمارگران است که با وجود ارتباط این فرقه با بعضی سرویس های اطلاعاتی و نیز صهیونیست های اسرائیل تکلیف مردم مسلمان و متدین ما با آنها روشن است . وی افزود : تمام علمای اسلامی و مراکز شیعه و سنی حتی کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی بر ارتداد این فرقه اتفاق نظر دارند; از این رو هرگونه تعامل که موجب تقویت آنان شود حرام است . وی ادامه داد : یکی از مسائلی که موجب فعالیت بهائیت شده دردست گرفتن تعداد زیادی از نمایندگی های شرکت های فنی و خدماتی است که امیدواریم مسئولان دلسوز در این جهت فکری اساسی داشته باشند. امام جمعه شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد : اگرچه در سال گذشته جلساتی با مسئولان شهرستان جیرفت داشتیم و در این زمینه مصوباتی هم تنظیم شد اما امیدواریم دست اندرکاران مجموعه فوق و مسئولان استان این مصوبات را به اجرا درآورند باشد که این بحث که یک معضل فرهنگی اعتقادی سیاسی و اجتماعی است مورد توجه جدی مسئولان شهرستان و استان قرار گیرد.

ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوری


ارسال شده در توسط عبدالرحیم پای سخن
به گزارش شیعه نیوز به نقل از فارس ، آیت‌الله مکارم شیرازی در تذکر مهمی به مداحان تأکید کرد: هیئات مذهبی نباید سکوی پرشی برای بعضی از احزاب قرار گیرد و نباید مجالس عزاداری مکانی برای تبلیغ گروه خاص سیاسی باشد.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار مداحان سراسر کشور با ایشان، با بیان اینکه کربلا یک حادثه نبوده و بلکه یک جریان تاریخی بود، گفت: باید قیام امام حسین(ع) و اهداف آن حضرت برای همگان تبیین شود تا کسی کربلا را تنها یک حادثه نداند.

این مرجع تقلید با اشاره به هدف قیام عاشورا ادامه داد: ما با برگزاری مراسم عزاداری، به تمام عالمیان اعلام می‌داریم که مدافع مظلوم و در جنگ با ظالمان جهان هستیم و این نشان‌دهنده هدف عاشورایی در کشور است.

ایشان ضمن تأکید بر اهمیت هیأت‌های مذهبی افزود: هیأت‌های مذهبی احیاگر مکتب تشیع هستند. در زمان‌های تاریک و خفقان زمان شاه این هیأت‌ها بودند که باعث زنده شدن مکتب اسلام شدند. در سایه هیئات مذهبی مردم اعتقاد دینی، اخلاق دینی، احکام دینی و مسائل دینی خودشان را یاد می‌گیرند.

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: اگر این هیأت‌ها به وظایف خود به درستی عمل کنند، آموزشگاهی بزرگ برای احیای مکتب اسلام است و به یقین مورد عنایت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهد بود. وجود هیأت‌های مذهبی در حال حاضر، مؤثر و وظایف آنها سنگین است.
آیت‌الله مکارم وظیفه هیئات را مهم و مقدس برشمرد و تأکید کرد: بچه‌ها، جوانان و نسل‌های بعدی را به سوی هیأت‌ها دعوت کنید و با روحیه هیأتی آشنا سازید تا بتوانند در آینده پرچم عزاداری اهل بیت (علیهم السلام) را برپا داشته باشند.

ایشان حضور جوانان در هیأت مذهبی را سودمند و مفید خواند و افزود: آینده نظام و اسلام و تشیع بوسیله جوانانی که در هیئات مذهبی با برنامه‌ریزی دقیق و شور و عشق خاصی شرکت می‌کنند، بیمه است و هرگاه جوانان از هیئات مذهبی دور شدند، باید احساس خطر کرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برخی انحرافات در عزاداری‌ها گفت: باید عزاداری به گونه‌ای باشد که مکتب امام حسین(ع) را احیا کند و در آن جلسات مسائل اسلام و دین زنده شوند.
آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: باید در عزاداری‌ها نماز، زکات و قوانین اسلامی زنده شده و به مردم ارائه گردد.

وی با اشاره به برخی گفته مداحان در مجالس عزاداری گفت: نباید به مردم در عزاداری چراغ سبز برای گناه کردن نشان داد، بلکه باید آنها را از عذاب روز قیامت آگاه ساخت.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه دشمنان امروزه از هر روشی برای ضربه زدن به اسلام تلاش می‌کنند، اضافه کرد: محافل مذهبی بهترین مکان برای مبارزه با این انحرافات است و باید در این گونه مجالس جوانان را با توطئه‌های دشمن آشنا نمود.

این مرجع تقلید خطاب به مداحان و سخنرانان گفت: قداست ماه محرم و مجالس عزاداری را حفظ کنید و با برخی گفته‌ها مجلس عزاداری را به انحراف نکشانید.

وی با بیان اینکه مجالس عزاداری مکانی برای تبلیغ نمایندگان نیست، گفت: نباید مداحان برای یک گروه خاص و یا جناح سیاسی در هیئات خود تبلیغات کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان بر جلوگیری از ورود آلات موسیقی به مجالس عزاداری، خواندن سبک‌های مبتذل غربی در عزاداری‌ها، انجام کارهای بدعت آمیز و آسیب زدن به بدن در هنگام عزاداری، همچنین بر افزایش سطح آگاهی‌های مداحان تاکید نمود.

تذکرات آیت‌الله مکارم شیرازی در حالی است که در سال‌های اخیر برخی مداحان مشهور با ورد به بازی‌های سیاسی و استفاده از امکان هیئات بزرگ، فضای معنوی برنامه‌های سالار شهیدان را تحت تأثیر گرایش‌های سیاسی خود قرار داده‌اند.

ارسال شده در توسط عبدالرحیم پای سخن