سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یه وجب از خاک اینترنت برای طلبه اشکنان

اخبار دریافتی از سازماندهی انتخاباتی نیروهای دوم خردادی در شکل و شمایل جدیدی حکایت دارد.
برخی از سرشاخه های نیروهای دوم خردادی در سطح استان ها که هم اکنون در کسوت نمایندگی نیزبه فعالیت مشغول می باشند،برای کسب آراء مردمی وعده هایی را برای تغییر برخی از مصوبات دولت به نفع برخی از قومیتها داده و در این راستا فعالیت هایی را نیز آغاز کرده اند.
در همین حال شنیده شده است که برخی از نمایندگان استان هرمزگان با فعال شدن در حوزه های انتخابیه خود درصدد بهره گیری از برخی از اختلافات در زمینه تقسیمات کشوری بوده و قول هایی به مردم برخی شهرستان ها برای جلوگیری از انجام تعدادی از مصوبات تقسیم کشوری را در ازاء حمایت عموم از خود در انتخابات داده اند.
در همین حال افراد فوق جهت اطمینان مردم حوزه های انتخابیه خود بطورمشخص در شهرستان «بستک » با جذب حمایت های مالی مشکوک اعمال نفوذ در عدم اجرای مصوبه بخش «کوخرد» را دنبال می نمایند.
از دیگر سو نیز گفته می شود برخی از این افراد با برخی از جریان های مذهبی نفوذ یافته در منطقه(وهابیون) ارتباط برقرار کرده و تاکید کرده اند در صورت حمایت های مالی آنان زمینه آزادی های مذهبی و تحرکات این جریان را در استان و منطقه فراهم سازند. به نظر می رسد هوشیاری نیروهای منطقه نسبت به این قبیل تحرکات بیش از پیش لازم بنظر می رسد.


ارسال شده در توسط عبدالرحیم پای سخن